Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ach ta kamera,krátké střihy,herci nemají šanci něco ukázat.

1 0
možnosti

Díky. Uklidnil jste mne. Pohádku jsem si pustila přes internet a nevydržela jsem ani 15min. Tak jsem si říkala, že asi už nejsem schopná nechat na sebe působit kouzlo pohádek.

Tak snad to se mnou nebude tak zlé.

1 0
možnosti
Foto

Celosvětově se rozmohl ve filmové a televizní tvorbě tohoto typu jakýsi kočkopes s názvem "rodinný film".

A protože u nás děláme vše pokud možno ještě blběji (nemáme tvůrčí tradici ani řemeslně a profesionálně zkušené zázemí pro tyto "formáty"), pak z toho vznikají podobné pohádky pro všechny a vlastně pro nikoho, tedy spíš k ničemu.

Mimochodem, i místní kritička Mirka Spáčilová tentokrát hrála na tu správnou kritickou strunu, i když to nedokázala tak skvěle zevšeobecnit,jako Vy.

http://kultura.idnes.cz/prvni-dojmy-stedrovecerni-pohadky-dtt-/filmvideo.aspx?c=A141221_155525_filmvideo_spm

3 0
možnosti

Po minulých letech byla tato pohádka celkem koukatelná a písař byl nečekaně akční typ a se zločinci nevyjednával. Potud dobrý.  Zásadní problém vidím v postavě hlavního padoucha, kterého tvůrci pojmenovali mým jménem. Proč zrovna já? Co jsem komu udělal? Proč ne třeba Klaus nebo Zeman?

3 0
možnosti

:-)Velmi vtipné, pane Dytrychu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 63
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 364x
Kdo jsem? To stoprocentně nevím, ale kdo nejsem to vím zcela určitě.