Honza Skopal

Kdo jsem? To stoprocentně nevím, ale kdo nejsem to vím zcela určitě.

Honza Skopal

Vážená a milá televize

Vážená a milá televize, chtěla bych ti poděkovat za všechno, co jsi mi umožnila prožít a také ti vyjádřit můj obdiv, za všechnu tu práci, kterou tak svědomitě vykonáváš. Slušelo by se na těchto místech poznamenat, že ti rozhodně nechci děkovat jen sama za sebe, ale jménem celé rodiny. I moje nejmladší vnučka, která je nyní u mě na prázdninách, tě moc pozdravuje a nakreslila ti dokonce obrázek, který připojuji k tomuto dopisu.

15.2.2015 v 13:24 | Karma: 10,58 | Přečteno: 703x | Diskuse| Poezie a próza

Honza Skopal

Gembler

Dobře, dobře, tak vám tedy o něm něco řeknu, ať už mi dáte pokoj – kapitulovala Sofie. Posloucháme, jsme jedno velké ucho. Tak o tom nepochybuji.

27.1.2014 v 18:15 | Karma: 5,05 | Přečteno: 298x | Diskuse| Poezie a próza